»Govorimo o dokaj majhnih številkah. Mislim, da gre za približno sedem tisoč avtomobilov. Za celoten evropski trg to ni veliko. Je pa to spodbuda evropskim proizvajalcem, da pospešijo izdelavo cenejših električnih avtomobilov, ki so jih sicer že napovedali. Vsi glavni proizvajalci imajo takšne avtomobile v sklepnih fazah razvoja in bodo prej ali slej na trgu.«
»Zadnjih deset, petnajst let je Evropa veselo izvažala na primer premijske avtomobile, tudi na Kitajsko, in pri tem žela mastne dobičke. Govorimo o vseh večjih avtomobilskih korporacijah. Zdaj pa se je slika obrnila. Kako se bo izteklo, bo odvisno od Evrope kot celote, kako bo vse skupaj regulirala. Saj smo še vedno zelo odvisni od kitajskih izdelkov – oblačil, telefonov ...«
»Vse več ljudi si bo lahko privoščilo nakup električnega avtomobila. Seveda bodo ti avtomobili boljši, večje razdalje bo mogoče prevoziti z enim polnjenjem. Na drugi strani pa bo na trgu tudi vedno več rabljenih električnih avtomobilov, ki pa postajajo vedno bolj cenovno zanimivi.«